អគ្គនាយកដ្ឋានជំរុញពាណិជ្ជកម្ម មានតួនាទីនិងភារកិច្ចកសាងគោលនយោបាយ និងផែនការយុទ្ធសាស្ត្រពាណិជ្ជកម្ម ស្វែងរកទីផ្សារ លើកកម្ពស់ផលិតផលជាតិ ជំរុញការនាំចេញផលិតផល និងសេវាកម្ម សម្របសម្រួលរាល់ការតាំងពិព័រណ៍ ជាលេខាធិការដ្ឋាននៃគណៈកម្មាធិការអន្តរក្រសួងក្នុងការរៀបចំពិព័រណ៍ពិភពលោក ពិព័រណ៍អន្តរជាតិ និងសម្របសម្រួលការងារជាមួយគណៈកម្មាធិការជាតិជំរុញចលនាភូមិ១ ផលិតផល១។
អគ្គនាយកដ្ឋានជំរុញពាណិជ្ជកម្ម មាននាយកដ្ឋានចំណុះចំនួន ៣ ដឹកនាំដោយអគ្គនាយក ១រូប និងមានអគ្គនាយករងចំនួន ៤រូប ជាជំនួយការ។
រចនាសម្ព័ន្ធដឹកនាំ
បេសកកម្ម
កសាងចំណេះដឹងផលិតករ សិប្បករ សហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យមកម្ពុជា លើការងារអភិវឌ្ឍន៍ផលិតផល និងសេវាកម្ម ការធ្វើពិពិធកម្មទីផ្សារ ជំរុញការងារនាំចេញ និងតភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងពីផលិតកម្ម មកទីផ្សារ។
ចក្ខុវិស័យ
ជាអង្គភាពជំរុញពាណិជ្ជកម្ម ដែលផ្តោតលើការងារកសាងគោលនយោបាយពាណិជ្ជកម្ម ការអភិវឌ្ឍន៍ផលិតផល និងធនធានមនុស្ស ការពង្រីកទីផ្សារសម្រាប់ផលិតផល និងសេវាកម្មកម្ពុជា។
សកម្មភាពការងារ
- រៀបចំ វិភាគ កាងគោលនយោបាយ និងយុទ្ធសាស្ត្រស្វែងរកទីផ្សារ សម្រាប់ជំរុញការនាំចេញ
- ស្រាវជ្រាវ និងអភិវឌ្ឍទីផ្សារក្នុងស្រុក និងក្រៅប្រទេស
- រៀបចំនិងចូលរួមពិព័រណ៍ពិភពលោក និងពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្មអន្តរជាតិ
- សម្របសម្រួលការងារការិយាល័យពិព័រណ៍អន្តរជាតិ និងជាលេខាធិការដ្ឋាននៃគណៈកម្មការអន្តរក្រសួងដើម្បីរៀបចំចូលរួម ពិព័រណ៍ពិភពលោក និងពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្មអន្តរជាតិ
- ធ្វើកិច្ចសហប្រតិបត្តិការជាមួយដៃគូជំរុញពាណិជ្ជកម្ម និងមជ្ឈមណ្ឌលជំរុញពាណិជ្ជកម្មក្នុងតំបន់ និងពិភពលោក
- ចូលរួមរៀបចំ សម្របសម្រួល និងអនុវត្តគោលនយោបាយជំរុញចលនាភូមិមួយ ផលិតផលមួយ។
សេវាកម្មសំខាន់ៗ
- រៀបចំ និងចូលរួមពិព័រណ៍ និងព្រឹត្តិការណ៍ពាណិជ្ជកម្មក្នុងប្រទេស ពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្មក្រៅប្រទេស ពិព័រណ៍ពិភពលោក និងពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្មអន្តរជាតិ និងជំរុញលើកទឹកចិត្តឱ្យផលិតករ អាជីវកទៅចូលរួម។
- ចេញលិខិតអនុញ្ញាតជូនអង្គការ សមាគម ក្រុមហ៊ុនឯកជនដែលមានបំណងរៀបចំពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្មនៅក្នុងព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា
- ជ្រើសរើសផលិតផល និងសេវាកម្មសក្តានុពលកម្ពុជា ដើម្បីបង្ហាញលើទីផ្សារ
- រៀបចំវេទិកាផ្គូរផ្គងអាជីវកម្មរវាងសហគ្រាសក្នុងស្រុក ជាមួយដៃគូបរទេស ផ្តល់សេវាពិគ្រោះយោបល់លើទីផ្សារ និងផ្លាស់ប្តូរបេសកកម្មពាណិជ្ជកម្មរវាងកម្ពុជា ជាមួយអន្តរជាតិ
- អភិវឌ្ឍផលិតផលក្នុងគម្រោងចលនាភូមិ១ ផលិតផល១៕